Inntec

Įmonės informacija


Įmonės pavadinimas

Inntec

Trumpas įmonės aprašymas

INNTEC - stabiliai auganti įmonė, spėjusi pelnyti klientų ir partnerių pasitikėjimą teikdama aukštos kokybės IT paslaugas. Komandos narių patirtis, inovatyvūs veiklos sprendimai bei siekis tapti ne tiekėju, o IT partneriu daro mus išskirtiniais – taupydami klientų lėšas, realizuojame visą IT sistemos kūrimo ciklą nuo idėjos iki rezultato.

Tinklalapis

www.inntec.lt

Siūlomas darbas
Administracijos specialistas (-ė)


Miestas

Vilnius

Siūlomo darbo sritis

Administravimas / Sekretoriavimas, Finansai / Apskaita / Ekonomika, Organizavimas / Valdymas, Žmogiškieji ištekliai

Darbo pobūdis

Ką veiksi:
• Pasitiksi biure apsilankiusius klientus bei tiekėjus, padėsi rengti susitikimus;
• Tvarkysi biure laikomus dokumentus ir korespondenciją;
• Apdorosi iš tiekėjų gautas sąskaitas, rengsi vidinius apskaitos dokumentus;
• Rengsi ir tvarkysi darbuotojų dokumentus, darbo ir atostogų grafikus;
• Palaikysi biure vartojamų maisto/kanceliarinių prekių tiekimą;
• Padėsite bendradarbiams su administraciniais darbais ir atliksite kitas paskirtas užduotis.

Reikalavimai darbuotojui

Reikalavimai:
• Puikūs bendravimo ir bendradarbiavimo įgūdžiai, noras padėti komandai;
• 2+ metų buhalterinio, žmogiškųjų išteklių valdymo ar panašaus darbo patirtis;
• Labai geros raštvedybos bei dokumentų rengimo taisyklių žinios;
• Aukštasis ar aukštesnysis išsilavinimas;
• Geros anglų kalbos žinios;
• Geras laiko planavimas ir savarankiškas užduočių vykdymas.

Privalumai

Papildomai vertiname:
• Patirtį dirbant su dokumentų valdymo sistema;
• Patirtį dirbant su apskaitos programa Rivilė;
• Patirtį tarptautinėje kompanijoje ar išsilavinimą įgytą užsienyje.

Įmonė siūlo

Jei tave pasirinksime:
• Dirbsi sparčiai augančioje įmonėje ir turėsi galimybę prisidėti formuojant komandą;
• Gausi konkurencingą atlyginimą;
• Gausi galimybę mokytis ir tobulėti.