- IT priežiūros srities užklausų sprendimas
- Kreipinių koordinavimas ir savalaikis kliento informavimas apie sprendimo eigą
- Rūpinimasis kliento gerove, sprendžiant jo užklausą
- Domėjimasis ir tobulėjimas sprendžiant savo srities kreipinius
Darbo pobūdis: Savarankiškas darbas
Išsilavinimas: Profesinė kvalifikacija
Darbo patirtis: Nebūtina
Aukštasis arba aukštesnysis informacinių technologijų išsilavinimas (gali būti paskutinių kursų studentas)
Domėjimasis techninėmis IT naujienomis
Mokėjimas bendrauti lietuvių bei anglų kalbomis (rusų kalba privalumas)
Puikūs bendravimo įgūdžiai, gebėjimas suteikti apibendrintą informaciją
Motyvacija išsilaikyti ar turėti jau išlaikytą sertifikatą savo srityje
1100–1400 € per mėnesį prieš mokesčius